Tuesday 15 September 2015

Ruska salata.


Kaj nas ja vikame ruska salata,ja vikaat i sharena salata i carska zavisno koj kakov nachin na podgotovka koristi.Jas taka ja narekov i ja podgotvuvam sekoja godina na ovoj moj nachin.
Sostojki:

  • 2 kg morkovi.chisteni
  • 2 kg piperki crveni
  • 2 kg zeleni patlidjani ( rajchice,ili paradajz )
  • 2 kg mali krastavchinja -kornishoni
  • 1 kg zelka sveza
  • biber vo zrno
  • lovorov list
  • 250 ml alkoholen ocet
  • 200 g sol
  • 300g shecer
  • polovina vrecichka salicil prashok
Zelenchucite gi mieme ubavo, gi lupime morkovite. a na drugite zelenchuci im gi otstranuvame drshkite,semkite od piperki..gi secheme na krugovi site zelenchuci, i na kraj meshame ubavo.Dodavame i biber i lovor,a moze po zelba da dodadete i karfiol .
Na shporet kratko zovrivame ocet sol i shecer i zasipuvame vrz zelenchuci  dodavame i salicil oti ne se zagreva mnogu zelenchuk i ostavame smesata da prenoci.Utredenta salata ja promeshuvame ubavo i ja sobirame vo chisti tegli.Vaka podgotvena stoi i ne skisnuva ,vazno da e na ladno i temno mesto.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews