Monday 21 December 2015

Pcenica varena so med


Za mene ovaa e ne samo zdrava dietalna hrana tuku i mnogu vkusno jadenje ili desert .
Svariv pcenica i ja obogativ so dodatoci i prirodni zasladuvaci i navistina se iznenadiv od vkusot.
Sostojki:

  • 200g varena pcenica so se luspa
  • 1 lazica supena med
  • saka orevi meleni i seckani,malku sitno seckano belo suvo grozje
Vo sad na sporet stavame voda,ja cistime i ubavo mieme pcenicata. Varime okolu cas i polovina no da ne izvrie celosno ,a potoa na varenata pcenica i gi dodavame i drugite sostojki nezavisno topla ili ladna mesame i vednas ja sluzime mnogu e vkusna so poseben miris i vkus.Odlicen e izvor na minerali i vitamini i mnogu drugi hranlivi sostojki.Mene licno mi sluzese kako desert od zitarici.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews