Monday 23 November 2015

Banica so praz vegetarijanski i posen obrok


Moram da kazam deka kaj nas vo Makedonija sukanite banici se tradicija i skoro sekoja domacinka gi podgotvuva ,iako vo ponovo vreme ima gi ima vo sekoj market banicki.
Eve edna moja varijanta na banica za posni denovi,i ljubiteli na vegetarijanski nacin na ishrana,a medju niv sum i jas..
A imam mnogu praveno interesni posni jadenja, a imam i recepti za starinski jadenja od zelencuk.Mojot svekor e vistinski kreator za kombinacii na vegetarijnski obroci koga toj sam ce napravi nesto site probuvame i barame recept.oti toj obozava da gotvi...ce pisuvam povece vo narednite postovi.
Podgotovka:

  • 500g brasno
  • malku kvasec
  •  1 lazicka sol
  • malku maslo za vo testo
  • maslo za celata banica
  • praz 1 golem strak
  • topla voda za mesenje
Prvo mesime testo od brashno,kvasec sol i malku maslo kako i testo za leb,rastopuvame kvasec stasuvame i oblikuvame topka,ja delime na 6 topki,od koi  4 topki pogolemi ,a 2 topki se pomali.
Stavame maslo vo tava ,prazot go cistime ,seckame i proprzuvame kratko okolu 5 min.Ne treba dolgo przenje povece dinstanje oti prazot ce se pece vo banica.
I pocnuvame so podgotovka,sukame 4 topki kolku mala cinija i sekoja ja prskame so maslo,i redime edna vrz druga,a zadnata ne ja prskame so maslo, sukame kora malku pogolema od tepsija, vo koja se pece banicata, toa kaj mene odgovara na tava br:36.

Ovaa  kora e od drugite banici ,ja staviv kako primer kako treba da se oblikuva banicata.
Sukanata kora ja prefrluvame kako na slika vrz tavata koj predhodno e ubavo namstena so 70 ml maslo,ja prskame korata i vo sredina go dodavame przeniot praz koj e i posolen.
Tavata so kora preku nea se ostava na strana ,za da se napravi prostor za sukanje na drugata sredna kora.Dvete pomali topcinja gi rasukuvame kolku cinija isto kako i predhodnite i izmedju niv prskame maslo i stavame edno vrz drugo.Sukame kora golemina na tava so pomos na slikata ce vi objasnam kako toa se pravi.Stavame kora vrz praz go pokrivame prazot ,poprskuvame maslo,i odstrana so pomos na racete gi svitkuvame kraevite prema vnatre..oblikuvame venec od testo poprskuvame povtorno.




Ostavame banica da stasa okolu 30 min.A vo medjuvreme zagrevame rerna na 250C, i vo nea ja pecema banicata 30 min  no posl 15 min namaluvam na180 C , peceme uste 15 min ,i prskame so topla voda, vracame vo rerna uste 2 min i vadime ja pokrivame da omekne i da se izladi.
Sega ovaa e jadenje bas vo sezona na praz.mozete i od testo za leb koga mesite da si napravite vkusen dorucek.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews