Sunday 22 November 2015

Palenta so rasol-ZA POST NA VODA hranliv obrok.


Bidejci e opsto poznato sto sodrzi rasol,i kolku e zdravo da se pie eve edna moja kombinacija za zimski posti na voda koga zadna nedela vernicite za Bozic ili Veligden postat na voda,eve od mene eden predlog za dorucek.A iskreno i mene mi se dopadja ovaa kombinacija i povremeno si ja podgotvuvam za sebe.Koga e posno so rasol palenta jadam ,a koga e mrsno so sirenje.
Sostojki:

  • 500ml voda
  • palenta
  • sol
  • rasol po zelba.
Stavame voda so sol da zovrie ,a potoa postepeno dodavame palenta neprestano mesajci,dodeka da pocne malku da se zgusnuva. Mesame se dodeka dobieme gusta smesa kako za fil i varime okolu 5 minutki...
Vazno e da ne se pretera so mnogu palenta za da ne se zgusne mnogu ,i togas e potvrda za jadenje i ne vkusna kako onaa sto .e pomalku zgusnata.
Svarenata palenta ja vadime uste topla vo cinija za serviranje i ja sluzime so rasol toa sogurno znaete deka e tecnosta od kisela zimska zelka.Kaj mene vece ima rasol oti za sv.Nikola  zelkata ,za sarma treba da e spremna..i vece ja probav odlicna e,polna so vitamin C. i dr.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews