Friday 8 January 2016

Starinska posna sarma so kompiri i oriz

Moja starinska vkusna posna sarma,mene mi se dopadna iako imam praveno,so orevi,pecurki ,no ovaa mi bese navistina ednostavna no sepak vkusna.
Potrebni sostojki:za  4 lica.
  • listovi od kisela zelka
  • 1 strak praz
  • 1 morkov
  • 300g oriz
  • 1pogolem kompir
  • zacini,sol,melen crn biber,vegeta,magdonos i melen crven piper
  • 1 lovorov list
  • maslo
  • nekolku cesninja luk
Prvo go cistime prazot go seceme na positni parcinja,cistime i rendame morkov,istoto go pravime i so kompirot.Vo tigan na ogan stavame maslo,dodavame praz,morkov rendan i mesame so malku voda kolku da omekne ,potoa dodavame zacini i oriz i dodavame rendan kompir.potoa promesuvame so malku voda da se izednaci smesata i na kraj dodavame melen crven piper.Trgame od ogan i vo sad za varenje na sarma prvo na dno stavame pogolem list od zelka,i vrz nego gi redime vece napolneti so fil sarmi.Izmedju redovi sarma stavame lovorov list i cesninja luk,na kraj gi pokrivame so uste eden golem list site sarmi ,nalevame so voda i stavame da se vari sarmata .No pred da ja stavime da se vari pozelno e da ja poparime so zagreano maslo malku brasno i crven melen piper,no malku povece ,ovaa e  zaprska za sarmata,i koga taka so zaprska se vari sarmata e povkusna.Dekorirame i sluzime so maslinki i sveza krastavica.




No comments:

Post a Comment

Total Pageviews