Sunday 14 February 2016

Paneton kolaci so suvo ovosje i rum vo modli za mafini

Vkusnite kolacinja vo koja i forma da gi napravime sekogas se vkusni ,no i ednostavni za pravenje.za ovie paneton kolacinja ima mnogu recepti ovaa e eden moj recept od edna moja stara kniga.Mi se dopadna da gi napravam i vo forma na mafini namesto kalap sto obicno se koristi za niv.
Eve kako mene mi izlegoa ovie kolacinja.
Sostojki:

  • 200ml mleko
  • 1 kocka svez kvasec
  • 50g secer
  • 400g brasno
  • 5 zolcki
  • malku sol
  • 150g puter
  • 100g razno suvo seckano ovosje poprskano so 2 lazici rum
  • 3 lazici secer vo prav
Podgotovka:vo sad stavame brasno,pravime dlabnatina i go dodavame zdrobeniot kvasec,so malku secer i mlako mleko.
Se pokriva so krpa i ostava da stasa,po 10 min. se dodavaat i drugite sostojki,stopen puter,zolcki,sol,secer,secksno suvo ovosje,i so ostanatoto mleko mesime edno kompaktno testo.
Kalapi so razni formi gi namastuvame so maslo so cetka i malku brasno i stavame testo do polovina na kalapite,ne gi polnime za da ima prostor za stasuvanje.
Koga se e smesteno vo kalapi,pokrivame ostavame da stasaat okolu 20 min i peceme vo zagreana rerna na 180C okolu 30-40 min.Ispecenite kolaci gi vadime od rerna ostavame da se izladat i solime so secer vo prav i sluzime..
Ednostavni i vkusni kolacinja za sekoja prigoda,jas pomalku staviv ovosje moite doma ne go sakaat vo slatki suvoto ovosje.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews